Кошаркашки савез Србије и „Блиц“ данас су посетом наших најбољих кошаркашица компанији „Рингиер“ промовисали сарадњу. „Блиц“ је тако постао медијски спонзор КСС и велики спонзор женске кошаркашке репрезентације Србије.
Посетом европских шампионки и освајачица олимпијске бронзе у Рију редакцији „Блица“, као и уручењем дреса, од стране Ане Јоковић, потпредседнице КСС за женску кошарку, са логом „Блица“, главном и одговорном уреднику Предрагу Михаиловићу, који ће наше репрезентативке носити на предстојећем Европском првенству у Прагу, озваничена је једногодишња комерцијална сарадња.
– Драго ми је што смо данас овде и што ћемо убудуће активно сарађивати са једном тако великом и моћном медијском компанијом као што је „Блиц“. Верујем да ћемо успешно сарађивати и једни другима помоћи да оно што радимо подигнемо на још виши ниво, свако у свом сегменту. Надам се да ћемо већ за неколико дана, када почне Европско првенство за кошаркашице у Прагу, дати нашем новом спознору „Блицу“, много повода да што лепше и обимније прати наше девојке и извештава о њиховим успесима – рекла је Ана Јоковић, потпредседник КСС за женску кошарку.
Предраг Михаиловић, главни и одговорни уредник „Блица“, имао је разлога за задовољство.
– Драго ми је што је „Блиц“ направио сарадњу са Кошаркашким савезом Србије, као медијски спонзор активности свих репрезентативних селекција и акција наше Куће кошарке. Женска кошаркашка репрезентација Србије је бренд који се годинама нежно одгаја и развија у један од оних колектива који са великих такмичења нацији увек донесе срећу. „Блиц“ већ годинама прати наше кошаркашке даме, а неизмерно ми је задовољство што смо сада као партнери уздигли ту сарадњу на један виши ниво са надом и вером у њих да ће и даље чинити Србију поносном где год да заиграју.
Директор маркетинга Кошаркашког савеза Србије Зоран Паповић рекао је овом приликом:
– Задовољство нам је да је Кошаркашки савез, између осталих великих спонзора Савеза, добио и медијског спонзора који ће пратити рад Савеза, промовисати активности и допринети популаризацији наше кошарке на још вишем нивоу. КСС је са овом респектабилном медијском кућом направио комерцијални једногодишњи уговор. Корист ће бити обострана, „Блиц“ ће се повезати са највећим српским брендом, што кошаркашка репрезентација свакако јесте, а КСС ће имати медијску подршку какву заслужује – закључио је Паповић.