Кошаркашки савез Србије и компанија „Марбо Продукт“, која послује у оквиру мултинационалне компаније „PepsiCo“, продужили су спонзорски уговор на још три године, односно до 2022.
Генерални секретар КСС Дејан Томашевић и генерални директор компаније „PepsiCo“ за подручје Западног Балкана и Балтичке земље Ненад Мишчевић, званично су ставили параф на сарадњу у хотелу „Карун Плаза“.
Генерални секретар КСС Дејан Томашевић био је задовољан наставком сарадње са компанијом „Марбо“.
– Велика захвалност компанији „Марбо“ што се одлучила за наставак сарадње са Кошаркашким савезом Србије. Искрено се надамо да ћер и овај уговор бити продужен кад за то дође време. Наравно да Кошаркашки савез жели да у свом кругу пријатеља има овако велику компанију, а верујем да су и они задовољни сарадњом са КСС – рекао је Томашевић.
Испред богатог портфолија компаније „Марбо продукт“, подршку најбољим кошаркашким селекцијама Србије у предстојећем периоду пружаће бренд „Chipsy“ уз слоган „Кошарка има бољи укус уз Chipsy“.
– Са задовољством смо свих ових година пратили резултате које постижу српски кошаркаши и кошаркашице. Бренд Chipsy је звезда нашег портфолија и у претходних неколико година се на тржишту издвојио кроз кампање које промовишу и подржавају спорт, те стога продужетак партнерства „Марбo продукта“ са КСС представља пун погодак. То је и одраз наше дугогодишње подршке развоју спорта, и подстицаја младих талената и тимова који већ годинама остварују најбоље европске и светске резултате. Уверени смо да ћемо се и у предстојећем периоду заједно радовати новим успесима наших репрезентативних селекција – истакао је Ненад Мишчевић, генерални директор компаније „PepsiCo“ за подручје Западног Балкана и Балтичке земље.