У фантастичној атмосфери Београдске арене, Кошаркашки савез Србије је у среду организовао “Media day” и представљање Aрду Јуниорске лиге Србије, Триглав Кадетске лиге Србије и Триглав Женске кадетске лиге Србије. У целом спектаклу који је носи назив „The Land of Champions” и потпуно оправдао овакво име, учествовало преко 500 младих кошаркашица и кошаркаша и њихови бројни тренери.

Промоцији су присуствовали потпредседница за женску кошарку Ана Јоковић, потпредседник за мушку кошарку Ненад Крстић, потпредседник за финансије и маркетинг и директор мушке репрезентације Филип Сунтурлић, потпредседник за такмичења Дарко Јовичић и генерални секретар Мићо Радановић, директор Београдске арене Стефан Бабић, директорка маркетинга Триглав осигурања Јелена Рибошкић, директор Арду спорта Александар Арсић, првотимка Црвене звезде Хелена Ковачевић, кошаркашице Меге Тијане Јелић и Милице Ђокић, играчица Кораћ Академије 011 Вера Симовић, првотимац ФМП Алекса Станојевић, кошаркаш Меге Андреј Мушицки, првотимац Партизана Марио Накић и кошаркаш Црвене звезде Алексеј Недељковић.

До сада невиђену промоцију на овим просторима и у региону, незванично је „отворио“ глобално популарни Трики, најбољи кошаркашки инфлуенсер и мађионичар са лоптом, који је пред младе кошаркашице и кошаркаше из свих клубова окупљене на центру терена постављао разне изазове и такмичења. Договор је био – ко понови његову вежбу са лоптом, добија од Савеза дрес репрезентације Србије. Нико није успео у томе, али је један момак био најближе и добио мајицу репрезентације као утешну награду. Уследило је обраћање наше бивше трофејне репрезентативке Тине Крајишник, спортског психолога и тим менаџера У19 репрезентације Србије Зорана Осмокровића и спортске психолошкиње Тијане Бркић, а теме су биле ментално здравље спортиста, психолошки изазови током каријере, подршка…

Сви су остали без даха када је кренула атрактивна презентација лига кроз мапинг шоу на паркету и специјалне ефекте. У самом приказу представљени су градови клубова учесника све три лиге, а дроном и са земље снимљени су кадрови свих градова. Циљ је био да мотивишемо младе играче и промовишемо кошарку у Србији, а и шире, а да је то било успешно потврђује и чињеница да су већ стигли позитивни коментари и људи ван Србије, који су спектакуларан догађај пратили путем директног ТВ преноса на Арена спорт и на друштвеним мрежама. Свака лига је представљена различитим дизајном на паркету, у комбинацији са коцком, периметром и лед екранима, што је чинило једну специфичну целину, фантастичну, занимљиву и атрактивну…

Свим екипама подељени су специјално дизајнирани дресови који прате линију дизајна и кључни визуал Кошаркашког савеза Србије ове године. На самим дресовима је позициран “The Land of Champions”, како се и звао овај догађај, који се налази са унутрашње стране дреса. У средини су руке, као симбол поштовање, фер плеја, дружења и правих вредности које сви желимо да промовишемо. На декларацији пише “За кога – за Србију”, што је већ добро познат и опште прихваћен слоган КСС.

Посебно упечатљиво било је снимање из дрона, прелепа сцена на крају догађаја када су свих 500 играчица и играча и угледни гости били на терену и направили сјајну групну фотографију.

Кошаркашки савез Србије захваљује се свима који су дошли у Београдску арену и својим присуством увеличали овај спектакл, којим смо желели да атрактивно промовишемо кошарку и мотивишемо све клубове, играче и играчице на почетку нове сезоне. Желели смо да се и ови млади спортисти, у храму кошарке који прима преко 20.000 људи на утакмицама Црвене звезде и Партизана, осећају као врхунски играчи и добију прилику да кроче на паркет Београдске арене.

Ефектан филм о комплетном догађају можете видети овде

https://youtu.be/7PbyFFpjN4U